7 συμβουλές για διαφήμιση στο Facebook

1. Παρακινήστε τους χρήστες να ενεργήσουν

Κάντε τα posts σας ενδιαφέροντα και δώστε κίνητρα ώστε οι χρήστες να ασχοληθούν με τη σελίδα σας. Έχει παρατηρηθεί πως όταν ποστάρετε στο Facebook απλώς μια άποψη, οι χρήστες δεν ανταποκρίνονται τόσο άμεσα.

Για να κερδίσετε το ενδιαφέρον τους:
– κάντε ερωτήσεις για να μάθετε τη γνώμη τους
– πείτε τη γνώμη σας και ρωτήστε αν συμφωνούν ή όχι
– ζητήστε τους να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο ή τρία πράγματα
– προτείνετε να συμπληρώσουν το κενό σε μια πρόταση (θυμάστε τα διαγωνίσματα στα αγγλικά τύπου fill in the sentence;),
π.χ. Την Κυριακή το πρωί μου αρέσει περισσότερο να ________
– ανεβάστε φωτογραφίες που κρύβουν μια ερώτηση
– ακόμα και η τελείως απλή ερώτηση «Σας αρέσει να… ;» κάνει τους χρήστες να ανταποκρίνονται.

2. Διαφήμιση

Το πιο απλό: βάλτε μια διαφήμιση στο Facebook, ακόμη και μικρής διάρκειας. Προσέξτε το κείμενο της διαφήμισης να είναι μικρό αλλά ενδιαφέρον. Πριν υποβάλετε τη διαφήμισή σας, επιλέξτε στο Facebook τα κριτήρια του κοινού που απευθύνεστε και ώρες προβολής της διαφήμισης.

3. Μην είστε πιεστικοί

Σαφώς και σκοπός σας είναι να προωθήσετε π.χ. τα προϊόντα του e-shop σας ή τις υπηρεσίες σας, όμως μην είστε πολύ πιεστικοί. Δεν χρειάζεται να ποστάρετε κάθε μέρα/ όλη μέρα τα προϊόντα σας στο Facebook. Θα φέρετε το αντίθετο αποτέλεσμα.

4. Μιλήστε σαν άνθρωπος

… όχι σαν ρομπότ. Φερθείτε ευγενικά και άνετα. Οι χρήστες πρέπει να καταλάβουν πως πίσω από τα posts στο Facebook κρύβεται ένας άνθρωπος με προσωπικότητα.

5. Ποστάρετε φωτογραφίες

Αρέσουν περισσότερο από τα posts-κειμενάκια. Επικοινωνούν το μήνυμα με μια ματιά! Φροντίστε όμως να παραμείνετε στο αντικείμενο της σελίδας σας. Μην ανεβάζετε άσχετες φωτογραφίες μόνο και μόνο για να προσελκύσετε χρήστες. Επίσης, προσέξτε η profile photo και η cover photo να είναι κι αυτές ωραίες!

6. Χρησιμοποιείστε hashtags

Τα hashtags είναι σχετικά καινούρια έννοια στο Facebook. Δεν χρησιμοποιούνται τόσο πολύ, οπότε μπορείτε να κάνετε τη διαφορά αν τα χρησιμοποιήσετε με μέτρο. Βάλτε hashtag μόνο όταν πραγματικά χρειάζεται, και βέβαια ένα hashtag ανά post είναι αρκετό.

7. Κάντε διαγωνισμούς

Σε όλους αρέσει να κερδίζουν κάτι! Ο διαγωνισμός στο Facebook είναι εξίσου αποτελεσματικός όσο και η πληρωμένη διαφήμιση, αν όχι περισσότερο. Αν δεν μπορείτε να προσφέρετε εσείς κάτι, συνεργαστείτε με μια άλλη εταιρεία-χορηγό για να βγείτε και οι δύο κερδισμένοι, αφού και οι δύο θα προωθήσετε τις σελίδες σας. Προσέξτε να είναι μια εταιρεία παρόμοιου ενδιαφέροντος με τη δική σας. Για παράδειγμα, αν θέλετε να προωθήσετε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών, δεν μπορείτε στο διαγωνισμό να δίνετε δώρο ένα air-condition. Θα πρέπει το δώρο να έχει σχέση με το αντικείμενό σας.

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod